10
Dec

The Finalist | SZMACIARZE

Overview

Wciągnięty do wirtualnego żyroskopu Gracz ma za zadanie zebrać wszystkie klucze, to jednak nie takie proste! Na każdym pierścieniu żyroskopu umieszczona jest kopia labiryntu, a na każdym z nich znajduje się jeden klucz. Aby je zdobyć gracz musi nawigować swoimi kopiami na zewnętrznych pierścieniach, bo tylko tak może zdobyć te, które są poza jego zasięgiem.

USP

  • Unikatowość dwoistej perspektywy, z której korzystamy jako Gracz.
  • Nietypowa oprawa graficzna w minimalistycznej konwencji.
  • Klimatyczna muzyka przenosząca gracza w oniryczny świat.

Gameplay

Gracz porusza się po labiryncie za pomocą klawiszy WSAD a mysz służy do rozglądania się. Zadaniem Gracza jest zebranie trzech kluczy ulokowanych w labiryncie, którego identyczne kopie umieszone są na pozostałych, obracających się elementach żyroskopu.

Oprócz perspektywy pierwszoosobowej, dzięki odwzorowaniu swojej pozycji na innych pierścieniach, Gracz ma również sposobność obserwacji siebie z perspektywy trzeciej osoby.

Plot

Zostajemy wciągnięci do wirtualnego cybernetycznego żyroskopu i jedyną metodą na ucieczkę z niego jest przeciążenie systemu! Aby tego dokonać musimy zebrać wirtualne klucze z wirusami i włożyć je w odpowiednie miejsca. To jedyny sposób, by uciec, ale trzeba się pospieszyć, bo przeciążony program będzie chciał się wyłączyć i jeśli nie zdążymy to znikniemy na zawsze razem z nim!

Team name: SZMACIARZE
Project name: Gyromaze
Team members:
– Jerzy Gab(Design i programowanie)
– Piotr Spychała(Programownie)
– Aleksander Morawski(Grafika 2D)
– Aleksander Podżorski (Grafika 3D)

 

Media: